Házhoz menő zöldhulladék-gyűjtés következő időpontja egyeztetés alatt van, hamarosan közzétesszük!
Együttműködésüket köszönjük!
- 2023. október 09. HÉTFŐ- DÉLI városrész (Vasúttól Szügy felé) és Nyírjes
- 2023. október 13. PÉNTEK - ÉSZAKI városrész (Vasúttól Felvidék felé) és Kóvár
A zöldhulladék gyűjtésére alkalmas közszolgáltató (VERTIKÁL / DTKH N.Kft / Zöld Hid B.I.G.G. N.Kft) által rendszeresített lebomló zsákokat max 10 db-ot és a max 6 cm átmérőjű és egy méter hosszúra darabolt és kötegelt nyesedéket, max 1m3 mennyiségig, a szállítási napon reggel 6 óráig szíveskedjenek kihelyezni.
Együttműködésüket köszönjük!
Társaságunk Munkavállalók jelentkezését várja Gépjárművezetői illetve Rakodói munkakörbe!
Ügyfél tájékoztató
ÜGYFÉL TÁJÉKOZTATÓ
Az ügyfelek panaszkezelésének módjáról és
az ügyfélszolgálati irodában történő ügyintézésre való
előzetes időpont lefoglalásának rendjéről
A Balassagyarmati Városüzemeltetési Nonprofit Kft. (továbbiakban: társaság) által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos megfelelő tájékoztatáshoz, a hatékony jogorvoslathoz fűződő fogyasztói érdekek védelme érvényesülésének és fenntartásának biztosítása érdekében - figyelemmel a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényre (továbbiakban: a törvény), az ügyfelek panaszkezelésének módját és az ügyfélfogadás rendjét az alábbiak szerint tartja fenn.
Társaság székhelye, a panaszügyintézés helye:
Balassagyarmat, Mikszáth K. út 59
Társaság levelezési címe:
Városüzemeltetési Nonprofit Kft
2661 Balassagyarmat, Pf. 48
Társaság elektronikus levelezési címe:
bgyvarosuz@t-online.hu
A panasz előterjesztése és annak fogadási módja:
Az ügyfél panaszt írásban vagy szóban terjeszthet elő.
Írásbeli panasz fogadása postai úton vagy e-mail-ben történhet, szóbeli panaszt kizárólag személyesen lehet bejelenteni, ügyfélszolgálati időben, a társaság székhelyén, az ügyfelek részére nyitva álló, panaszok kezelésére is alkalmas, teljes hatáskörrel működő ügyfélszolgálati irodában.
Telefonon történő bejelentések:
Az ügyfélszolgálati iroda szolgáltatása (közszolgáltatási és közszolgáltatáson kívüli feladatok) minőségének fenntartása, javítása érdekében telefonon keresztül is nyújt tájékoztatást, illetve fogad panasz előterjesztésen kívüli bejelentéseket.
A bejelentés a társaság minőségirányítási rendszerében előírt nyomtatványán rögzítésre kerül.
Az ügyfélszolgálatot ellátó munkatárs a bejelentéssel kapcsolatban az intézkedéseket végrehajtja, szükség esetén a bejelentést a vezetője felé továbbítja.
Teljes hatáskörrel működő ügyfélszolgálat helyszíne és időpontjai:
A társaság működési területén, a társaság által végzett valamennyi tevékenységével kapcsolatban intézendő ügyekben, a társaság az ügyfelek részére nyitva álló helyiségben személyesen teljes körű tájékoztatást nyújt és köteles az ügyfél panaszokat kezelni.
A központi ügyfélszolgálat a társaság székhelye: Balassagyarmat, Mikszáth K. út 59
hétfőn: 800 - 1200 óráig
kedden: 800 - 1200 óráig
szerdán 800 - 1600 óráig
csütörtökön: 800 - 1200 óráig
pénteken: 800 - 1200 óráig
Panaszkezelés:
A panaszt a központi ügyfélszolgálati iroda nyilvántartásba veszi, egyedi azonosító számmal látja el, a panaszról minden esetben jegyzőkönyvet vesz fel, az alábbi adattartalommal:
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
· a fogyasztó/ügyfél nevét, lakcímét,
· a panasz előterjesztésének helyét, időpontját, módját,
· a panasz részletes leírását,
· a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzékét,
· a társaság nyilatkozatát a panasszal kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
· a jegyzőkönyvet felvevő személy és a panaszos aláírását (elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével)
· elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz a panasz egyedi azonosító számát,
· a jegyzőkönyv felvételének helyét, idejét
A személyes szóbeli panaszt az ügyfélszolgálatot ellátó személy azonnal megvizsgálja és lehetőség szerint orvosolja.
Amennyiben az ügyfél a szóbeli panaszkezeléssel nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor ezt a jegyzőkönyvben rögzítik.
A társaság jegyzőkönyvben rögzített panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indoklással ellátva írásba foglalja és azt az 1997. évi CLV. - fogyasztóvédelemről szóló – törvényben előírt határidőn belül az ügyfélnek megküldi.
Személyes, szóbeli panaszfelvétel esetén a haladéktalanul elkészített - ügyfél, valamint az ügyfélszolgálatot ellátó panaszfelvevő által aláírt - jegyzőkönyv másolati példányát az ügyfélszolgálatot ellátó munkatárs az ügyfélnek átadja.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a társaság hatósági ellenőrzés céljából 5 évig megőrizni.
A panasz elutasítása esetén a társaság az ügyfelet írásban tájékoztatja arról, hogy panaszával mely – a társaság székhelye szerint illetékes - hatóság, vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
Személyes ügyintézésre történő időpontfoglalás módja:
A közszolgáltatási tevékenység ellátása során a társaság a teljes hatáskörrel működő ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási idején belül, személyes ügyintézésre előzetes időpont foglalási lehetőséget biztosít.
Az időpontfoglalás történhet:
- írásban postai úton, vagy elektronikus úton e-mail-ben
- szóban személyesen, vagy telefonon.
Balassagyarmati Városüzemeltetési Nonprofit Kft